سفارش شماره 5005 در حوزه در تاریخ 28-09-1404 و ساعت 11:07 در وضعیت اتمام شده می باشد. سفارش شماره 4855 در حوزه در تاریخ 23-09-1404 و ساعت 16:13 در وضعیت اتمام شده می باشد. سفارش شماره 4849 در حوزه در تاریخ 23-09-1404 و ساعت 14:30 در وضعیت اتمام شده می باشد. سفارش شماره 4848 در حوزه در تاریخ 23-09-1404 و ساعت 13:47 در وضعیت اتمام شده می باشد. سفارش شماره 4842 در حوزه در تاریخ 23-09-1404 و ساعت 13:00 در وضعیت اتمام شده می باشد. سفارش شماره 4815 در حوزه در تاریخ 22-09-1404 و ساعت 21:12 در وضعیت اتمام شده می باشد. سفارش شماره 4804 در حوزه در تاریخ 22-09-1404 و ساعت 17:30 در وضعیت اتمام شده می باشد. سفارش شماره 4790 در حوزه در تاریخ 22-09-1404 و ساعت 13:16 در وضعیت اتمام شده می باشد. سفارش شماره 4766 در حوزه در تاریخ 20-09-1404 و ساعت 13:04 در وضعیت اتمام شده می باشد. سفارش شماره 4756 در حوزه در تاریخ 20-09-1404 و ساعت 10:10 در وضعیت اتمام شده می باشد.
لودینگ

شکایت از اسنپ

سلام میخواستم بدونم یه راننده اسنپ اگه کرایه بیشتر گرفته چجوری باید من این رو رسیدگی کنم از راه آهن تهران تا کرج شهرک وحدت پانصدوپنجاه کرایه ازم گرفته ساعت پنج غروب الان یک شب من همون مقصد رو زدم دویست وبیست هزار می‌خوام بدونم چجوری میشه که تقریبا سیصدوپنجاه هزار بیشتر گرفته تا مقصد هم نبرده وسط راه خودراننده یه اسنپ دیگه گرفته ماروبردتا مقصد خواهش میکنم بگید من کجا چجور باید رسیدگی کنم ازتون ممنون میشم

دسته بندی: سوالات حقوقی تاریخ ثبت: 1404-05-28
  • جواب صاحبه نعمتی میکال وکیل مشاورتل

    اسنپ در ساعت های مختلف شبانه روز با توجه به ترافیک و مسایل دیگه قیمت های متفاوت دارد پنچ غروب زمان پیک ترافیک قطعا کرایه گرونتر هستش تا یک نصف شب که نه ترافیک نه مسافر

    جواب موثر بود؟
    صاحبه نعمتی میکال
    صاحبه نعمتی میکال

    57 مشاوره موفق

    مشاوره با این مشاور
  • جواب محسن حاجی آبادی وکیل مشاورتل

    سلام از پشتیبانی خود اسنپ گزارش و پیگیری کنید

    جواب موثر بود؟
    محسن حاجی آبادی
    محسن حاجی آبادی

    561 مشاوره موفق

    مشاوره با این مشاور
  • جواب هادی توکلی وکیل مشاورتل

    در چنین مواردی ابتدا باید در اپلیکیشن اسنپ بخش "پشتیبانی سفر" شکایت خود را ثبت کنید. شرکت موظف است اختلاف کرایه و مبلغ اضافه دریافتی را به شما بازگرداند. اگر پاسخ دریافت نکردید، می‌توانید موضوع را به سازمان تعزیرات حکومتی یا اتحادیه تاکسیرانی اینترنتی کشور گزارش دهید. در صورت تکرار یا فحاشی، امکان طرح شکایت کیفری بابت توهین یا تهدید نیز وجود دارد. برای تنظیم متن دقیق شکایت، استفاده از مشاوره حقوقی حقوق مصرف‌کننده توصیه می‌شود.

    جواب موثر بود؟
    هادی توکلی
    هادی توکلی

    159 مشاوره موفق

    مشاوره با این مشاور
  • جواب محمدرضا شاعری وکیل مشاورتل

    از خود اسنپ پیگیری کنید

    جواب موثر بود؟

سوال خود را بپرسید

برای دریافت مشاوره رایگان، سوال خود را با دقت اینجا بنویسید.

حتما شماره صحیح را وارد نمایید، پاسخ سوال شما پیامک خواهد شد.

حداکثر 128 کاراکتر
برای پیامک پاسخ (محرمانه)
حداکثر 1024 کاراکتر
0 / 1024
دسته بندی سوالات:
تگ های مرتبط:
نماد اعتماد

دارای نماد اعتماد

پرداخت امن

پرداخت امن

مشاور 1
مشاور 2
مشاور 3
+91
91 مشاور آنلاین هستند.
43 نفر امروز مشاوره گرفته‌اند.
مشاهده مشاورین آنلاین